Klachtenregeling2019-06-03T07:49:49+00:00

KLACHTENREGELING

Klachtenregeling

Wij doen ontzettend ons best om 24/7 voor jullie klaar te staan met goede en veilige verloskundige zorg. Ondanks dat kan het toch gebeuren dat de zorg niet naar jullie tevredenheid is verlopen of afgelopen.

Wij gaan daarover graag met jullie in gesprek om op onze zorg te reflecteren en te leren over hoe het een volgende keer anders kan. Mocht dit toch onvoldoende voor jullie zijn, dan wijzen wij jullie op onze klachtenregeling.

Heb je een klacht dan kan je deze per brief of elektronisch bij ons indienen. Wij schakelen dan onze externe klachtenfunctionaris (CBKZ) in om jullie klacht in behandeling te nemen. Dit gebeurt binnen 6 weken. De klachtenfunctionaris zal in eerste instantie een mediation traject starten om er met elkaar uit te komen.
Ja kan ook zelf contact opnemen met het CBKZ voor hulp en begeleiding bij het indienen van een klacht.

We hopen natuurlijk dat dit nooit nodig zal zijn, maar indien toch dan zullen wij zorgvuldig met jullie klacht omgaan.